maanantai 4. huhtikuuta 2011

Mikä ottaa päähän?

Se, että näet mainoksessa silmiä hivelevän kauniin vaatteen, jota unelmoit täydentämään vaatekaappiasi ja jonka voit nähdä jo melkein päälläsi ja tilaisuuden, johon se sopisi. Ja mennessäsi sitä sovittamaan, selviää ettei kyseistä vaatetta ole eikä tule liikkeeseen eikä edes lähikaupunkien liikkeisiin. Sanoisinko, että kyseessä on silloin jo kuluttajan sumuttaminen! Mainoksessa oli muutakin kivaa ja mielenkiintoista, mutta kun "pääkohdetta" ei ollutkaan, niin menetin mielenkiintoni muidenkin vaatteiden osalta enkä siis ostanut mitään. Mitä jäi käteen? Pettymys ja lihavampi tili.



( kuva : http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/1maanantai/epavarmuus/669927.jpg )

No en ihan näin maani myynyt ollut, mutta kyllä se ruokkiksen mittainen shoppailukierros oli päivän kohokohta ennakolta ajatellen. Mutta niin, säästyipähän rahat, kun Michael Korsin laukkukin on nyt maksettu.

Ei kommentteja: